luni, 26 septembrie 2011

Din ciclul "Tooo theee airSoft"

De mult ne-am pus in cap sa mergem la Airsoft, dar cum atunci cand e timp nu e vreme, cand e vreme, nu suntem acasa, iar cand e vreme si suntem acasa ne strangem vreo doi, totul s-a amanat, si s-a amanat din nou.

N-am idee cum, pentru 24 Septembrie, toate s-au potrivit, si am aterizat si noi, pe post de tinte mobile, in plansa de "counter". Baietii care au organizat au fost foarte de treaba, totul a mers struna, si mi-a placut enorm faptul ca disciplina si fair-play-ul erau doua puncte MARI pe terenul de bataie. La fel de mult mi-a placut ca mi-am putut varsa frustrarile, nervii si energia negativa, fara sa fac vreun rau cuiva. Te elibereaza, intr-un fel aparte...

Durerea e "super".... hmm, gresit... e super in sensul ca nu te omoara, dar nici nu te gadila, e exact ce trebuie ca sa alergi foarte natural atunci cand vezi o rafala de bile venind spre tine. Eu am reusit sa incasez cateva in fata, si le voi purta mandru saptamana asta :) . Pe restul...le tin acoperite, pentru binele tuturor.

Ne-am distrat, si cred ca am flood-at deja site-ul okazii.ro in cautare de arme si echipamente. Pana atunci insa, ne mai asteapta cateva partide sanatoase de airsoft "in tha zone".

Albumul complet de poze poate fi vizualizat AICI

Multumim tutuor pentru ca ne-ati primit! Ne-am distrat de minune, si probabil si voi, cu incepatorii :) .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu